1897
Povijest tvrtke Queisser Pharma započinje 1897. godine u maloj farmaceutskoj tvornici u Hamburgu. Diplomirani farmaceut Alfred Queisser doselio se iz okolice Dresdena u Hamburg kako bi okušao sreću kao proizvođač. Usmjerio se na proizvodnju proizvoda za zdravlje i njegu, poput krema, tekućih sapuna i pasta za zube. Unatoč teškim okolnostima, Alfred Queisser uspijevao je kontinuirano širiti tvrtku zahvaljujući svojim iznimnim talentima kao poslovni čovjek, znanstvenik i maštoviti stručnjak za oglašavanje, koje je sve objedinjavao u jednoj osobi.
1919
Drugi temelj današnje tvrtke Queisser Pharma postavio je farmaceut Josef Peter Hennes iz Essena u Njemačkoj. Godine 1919. razvio je originalnu formulu današnjeg Doppelherz® Tonika koristeći bilje i druge prirodne sastojke.

1921
Doppelherz Tonik je distribuiran po prvi put i registriran kao zaštitni znak. Time se postavljaju temelji za brend Doppelherz i njegove daljnje razvojne korake – ovdje započinje uzbudljiva priča.
1950-e
Popularnost tonika brzo raste zahvaljujući intenzivnim reklamnim kampanjama. Prepoznatljiv simbol brenda koji prikazuje dva srca ubrzo postaje sinonim za vitalnost, zdravlje i dobrobit za milijune ljudi. U pedesetima, vesele kućanice u crveno-crnim odorama promoviraju tonik.

1970-e
Dva poduzeća na kraju se spajaju u "Queisser Pharma". Od 1970-ih tvrtka je dio HGDF obiteljskog holdinga, dugogodišnjeg obiteljskog poduzeća iz Flensburga u Njemačkoj.

1982
Jedinstvena TV kampanja Doppelherza u Njemačkoj iz 1982. godine ulazi u povijest. Pokrenuta početkom 1980-ih, ova reklamna kampanja brzo stječe kultni status i mnogi je kupci i danas pamte.

2000
Brend Doppelherz više nije sinonim samo za poznati tonik. S motom "sve što vam srce poželi", Doppelherz ulaže svo svoje znanje u razvoj novih proizvoda. Osim tonika bez alkohola i šećera (Vital Tonikum N), Doppelherz postaje vodeći brend u područjima proizvoda s češnjakom, ginsengom, vitaminima i mineralima te omega-3 masnim kiselinama.

2011
Brend Doppelherz tijekom godina se mijenjao. Iz preventivnih proizvoda za srce, vitalnost i energiju, razvio se široki asortiman lijekova i dodataka prehrani za cijelu obitelj.
2014
U kategoriji OTC proizvoda, Doppelherz postaje tržišni lider u njemačkim maloprodajnim trgovinama s hranom i drogerijskim lancima.

2016
Nove reklame za proizvode danas se prilagođavaju i online formatima poput Instagrama i Facebooka, gdje se održava izravan kontakt s kupcima. Paralelno s prodajom u trgovinama, proizvodi se distribuiraju i putem online platformi, uključujući Amazon.
2024
Doppelherz širom svijeta: Proizvodi Doppelherz danas su dostupni diljem svijeta. Sa 6 podružnica i brojnim partnerima u više od 60 zemalja, Doppelherz proizvodi su stekli globalnu prisutnost. Osim toga, proizvodi se sve više ciljano distribuiraju i promoviraju putem interneta. Više od 550 zaposlenika osigurava da Doppelherz može odgovoriti na stalno rastuću potražnju za proizvodima za zdravlje. S novootvorenim logističkim centrom na sjeveru Njemačke, Flensburg ostaje "središte svijeta" za Doppelherz.
